dilluns, 4 d’agost del 2008

Cap a Sort

El dia 30 la meua mare es va trencar el radi. És qui cuida el meu pare, qui el porta i el va a buscar a l'Associació de Parkinson, qui li fa tot...

De seguida ens va trucar que baixessim, i com que amb una reducció en va tenir prou, la van enguixar, i han pujat cap a Sort.

Ara el meu pare s'haurà d'acostumar a estar en una casa diferent, i en un poble que no és el seu. El pis és nou per ell, però el poble no... però si la manera de moure's per ell. Abans quan venia se n'anava a caminar tot sol. Ara no pot fer res sol, i la majoria de les estones anar d'anar amb la cadira.

Ja s'ha fet mal en un peu, i ha estat a punt de caure 2 o 3 vegades. Una de les vegades va fer caure unes coses d'una estanteria, i l'altre em queia sobre meu, però com que quan em passa a la vora ja em preparo, per si de cas, el vaig poder aguantar i no ens vam fer mal.

Avui he d'anar als Serveis Socials d'aquí de Sort, a veure si aconsegueixo que m'enviin a algu algunes hores, i a la tarda mirarem de demanar rehabilitació per ell.

Jo encara no estava del tot recuperada de la meva trencada de radi de fa 5 mesos, i ara això...

http://pirineuweb.blogspot.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada