dimarts, 8 de desembre del 2009

Caminades llargues


Aquest cap de setmana llarg el Gonçal s'ha fet un fart de caminar. Diumenge van venir els meus tios i vam caminar una bona estona. Caminava prou bé! Abans d'ahir, amb l'Oriol, diu que va fer uns 3km. Però ahir, ja se li van acabar les piles. Tenia previst anar a donar una volta per les Vernedes, però vaig donar mitja volta perquè la cosa era complicada. Tot i així vam estar bastanta estona aprofitant el sol i la bona temperatura.
Quina sort que té d'estar a la residència de Sort i poder donar aquestes voltes. No em vull ni imaginar com seria estant a Barcelona!

Caminada del diumenge


Cognitivament està molt despistat (per dir-ho suaument). Aquests dies m'ha explicat que s'havia mort el meu germà petit, que se'ls havien mort els pollets i ahir, que els havien atracat. Cada dia quan entro em rep amb alguna notícia d'aquestes "impactants". És imaginació? No relaciona les paraules amb el que vol dir?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada