dissabte, 12 de novembre del 2005

Raó de ser

No se sap perquè però el meu pare té parkinson. I ja fa molt de temps que el té.

Potser un accident de moto que va tenir quan era jove o potser no. La qüestió és que van començar a notar una cosa extranya i els metges així ho van diagnosticar.

El meu pare era i és una persona molt activa. No pot parar quiet mai i sempre està fent invents. Jo no ho he viscut massa d'aprop perquè visc a 250 km i són poques les vegades que estem junts, però en motiu de la operació vaig pensar que un blog explicant tota aquesta vivència potser podria interessar a algú.

Aniré escrivint missatges quan pugui, i miraré d'anar penjant les imatges perquè tothom les pugui veure. Unes són fotos, d'altres són imatges extretes d'Internet mateix, que espero que siguin lliures (no ho he mirat!). N'hi ha que són més agradables que d'altres però penso que són igual d'interessants. Això si, vull destacar que tinc permís del meu pare per publicar les imatges i per fer el blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada